Godadgang Logo

Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter

Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter
Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter

Oversigt over Best Western Plus Hotel Svendborg - 3. Konferencefaciliteter

Informationer til
Info ALLE
Information om adgangsforholdene

Vær opmærksom på:

Hotellets konferencerum (Tranekær, Valdemar, Egeskov og Broholm 1 & 2) er alle placeret i stueplan, mens mødelokalerne 1 - 8 er placeret på 2. sal. Der er adgang til 2. sal via elevator. Med undtagelse af Egeskov er alle konferencerummene forsynet med fastinstalleret teleslyngeanlæg. Bemærk at der er adgang til handicaptoiletter i både stueplan og på 2. sal.

Parkering

Antal handicap-parkeringspladser0 stk Red

Antal P-pladser ialt70 stk

Kommentar: Der er indkørsel til parkeringsarealet fra Kedelsmedstræde. Parkeringsarealet er flisebelagt, delvist opstribet og den øverste del indeholder fald / og tværfald over 5 procent. Den nederste del af parkeringsarealet er dog plan og i niveau med indgangen. Fra parkeringsarealet er der desuden nedkørsel til en mindre parkeringskælder med en frihøjde på 215 cm. Parkeringsarealet indeholder ingen markerede handicapparkeringspladser. Det er dog efter forudgående aftale muligt, at reservere / få afmærket en midlertidig handicapparkeringsplads.

Belægning på parkeringsplads Jævn og fast

Belægningstype på handicapparkeringspladsenGod asfalt, fliser el. lign

Adgang frem til indgang

Afstand fra handicapparkering til indgang15 m

Afstand fra holdeplads til indgang10 m

Belægning frem til indgang er jævn og intaktJa

Belægningstype frem til indgangGod asfalt, fliser el. lign

Passagebredde på udearealer frem til hovedindgang150 cm

Bredde på friholdt areal200 cm

Højde på friholdt areal250 cm

Vejen frem til indgang er niveaufriJa

Type af niveau-udligning frem til indgangUdlignet i terræn

Niveauudlignings hældning i %2 %

Indgangsforhold

Fri gangbredde ved indgang200 cm

Niveaufri adgang ved indgangenJa

Højde dørtrin3.5 cm

Dørtrin er udlignet Nej Red

Dørtrin er markeretJa

Vandret flade foran dørJa

Størrelse på vandret flade foran indgang200 cm

Passagebredde gennem indgangsdøre100 cm

Kommentar: Indgangspartiet fra parkeringsarealet er forsynet med en manuel dobbeltdør med en samlet fri passagebredde på ca. 200 cm. Da det ene dørblad henstår aflåst er den fri passagebredde dog begrænset til 100 cm.

Træk- og trykkraft indgangsdør8 kg Red

Dørgreb og håndtagLetbetjente

Belysning ved indgangsdøre, reception, foyer m.v.Ja

Indgang er markeretMed skilt

Glasparti markeret med vandret markeringGod markering flere steder

Forhal, reception m.m.

Skrankehøjde120 cm

Mindste længede af friplads foran skranke200 cm

SkrankebelysningNej

Teleslynge ved skrankeNej

FM-link ved skrankeJa

Kommentar: Receptionsskranken er placeret i stueplan i umiddelbar forbindelse med hovedindgangen.

Bygningsindretning generelt

Passagebredde gennem døre i bygningen84 cm

Træk- og trykkraft for døre i bygningen2.5 kg

Kommentar: Der er her tale om indgangsdørene til mødelokalerne 1 - 8 på 2. sal.

Hældninger på mere end 5% (1:20)Nej

Niveaufri adgang til fællesfaciliteter og rundt i bygningen Ja

Opmærksomhedsfelt ved niveauskiftNej

Kommentar: Der er her tale om hotellets gennemgående trapper.

Markering af trinAlle trin

Følgende flader på trin er markeretTrinflade og sparkeflade

Placering af håndlister ved trapperBegge

Alternativ til trappe (f.eks. rampe, elevator, trappelift)Ja

Kommentar: Der er her tale om hotellets gennemgående trapper.

Afstand mellem lyskilder3 m

Indretning af mødelokaler, konferencefaciliteter m.m.

Stole med armlænJa

Stole med ryglænJa

Sædehøjde på stol45 cm

Stole uden armlæn til skrivetolkJa

Frihøjde under bord69 cm

Fri dybde under bord80 cm

Der er niveaufri adgang ind i lokalet og frem til tavle, scene, podium etc.Ja

Kommentar: Konferencerummene Tranekær og Valdemar kan sammenlægges efter behov. Det samme gælder for Broholm 1 & 2.

Fast monteret teleslynge i rum med mikrofonanlægJa

Kommentar: Med undtagelse af Egeskov er alle konferencerummene (Tranekær, Valdemar og Broholm 1 & 2) forsynet med fastinstalleret teleslyngeanlæg.

Stik til skrivetolke-udstyrJa

Skærm/lærred til brug ved PowerbeamJa

Elevator giver adgang til : Der er her tale om elevatoren, der er placeret på venstre hånd umiddelbart efter indgangen fra parkeringsarealet. Elevatoren giver fra stueplan adgang til parkeringskælderen og 2. sal (mødelokalerne 1 - 8).

Der er niveaufri adgang til elevatorJa

Dybde af frit manøvreareal 200 cm

Elevatordøren er automatisk.Ja

Elevatordøråbningens bredde90 cm

Elevatorstolens bredde110 cm

Elevatorstolens dybde210 cm

Etageknapperne, laveste 90 cm

Etageknapperne, højeste100 cm

Knapper understøtter orientering vedr. følesansenJa

Anvendes easy-touch knapperNej

Antal håndlister i elevator1 stk

Åbning af elevatordøre annonceres vedLyd signal

Etager angives med syntetisk taleNej

Lyssignal der viser at nødalarm er aktiviteret Nej

Kommentar: Elevatoren har en kapacitet på 13 personer / 1.000 kg.

Indretning af toiletfaciliteter

Indgangsrepos ved toiletJa

Passagebredde gennem dør til toilet85 cm Red

Toiletdør, træk og trykkraft2.5 kg

Frit område til manøvrering på toilettetJa

Bredde af vendeareal på toilet170 cm

Længde af vendeareal på toilet170 cm

Bredde på friplads på den ene side af toiletkummen.95 cm

Fripladsen ved toilettet er placeretPå højre side af wc-kummen

Afstand fra toiletforkant til bagvæg76 cm

Toilethøjde48 cm Red

Betjening af udskyl til toilettetUdskyl kan betjenes med mere end 1 finger

Armstøtters placering ved toiletHøjre og venstre side

Armatur på håndvaskenLetbetjent

Håndvask kan benyttes fra siddende stilling på toilettetNej

Højde på håndvask85 cm

Friplads under håndvaskJa

Højden på sæbedispenser110 cm

Indvendig lås er letbetjentSvær at betjene

Låste døre kan i nødstilfælde låses op udefraJa

Højden på underkanten af spejl100 cm

Højden på beholder til papirservietter125 cm

Ventilationsanlæg på toiletJa

Overflader kan aftørres og rengøres Ja

Blændfrit belyst spejl, man kan komme tæt påJa

Kommentar: Der er i stueplan indgang til toiletgangen med handicaptoilettet på venstre hånd umiddelbart efter indgangen fra parkeringsarealet. Der er etableret et lidt mindre handicaptoilet på 2. sal. Bemærk dog at der når man skal ud fra de to toiletter kun er 18 cm friplads ved siden af indgangsdøren til toiletgangen.

Generelle forhold

Tilladt at medbringe førerhundJa

Tilladt at medbringe servicehundJa

Fællesarealer er fri for medbragte husdyrJa

Dyrefri områder er skiltetNej

Faste gulvtæpper benyttesJa

Overflader kan rengøresJa

Lamper og inventar kan aftørresJa

Orienteringskiltning til væsentlige faciliteterGod skiltning mange steder

Afstand til offentlig transport150 m

Afstand til kiosk0.5 km

Hjemmesiden er testet for tilgængelighedNej

Oplæsning af hjemmesideJa

 

Andre oplysninger

Opdateret: 16-10-2017 (Version 1)

Ulla Kramer

Ring eller skriv til os, hvis du har en virksomhed eller en bygning, som skal God Adgang mærkes.

info@godadgang.dk - tel. 51 34 35 96